Zabiegi ujędrniające – z jakich warto skorzystać?

Pewnie raz na jakiś czas też robicie sobie swoje domowe spa, hm? Zamykacie się w łazience i udajecie, że nie słyszycie wołania – Mammoooo… PIĆ! Mamooooooooo … siusiu ? Ja tak robię. Robię, i nie przestanę. Choćbym miała udawać, że w tej wannie zasnęłam. Potrzebuję takiej chwili dla siebie. Nawet jeśli to miałby być tylko kwadrans. A teraz – kiedy podjęłam walkę i zaczęłam się odchudzać, to warto byłoby sobie co nieco ujędrnić . Zabiegi ujędrniające można wykonać w domu – nie trzeba wcale płacić kilku stówek w salonach kosmetycznych. Ale jeśli tak wolisz.. ? 😉 Ja pewnie też po tym całym odchudzaniu, wybiorę się do takiego salonu a póki co działam sama, i moje sposoby świetnie działają na ujędrnienie.

Zabiegi ujędrniające w gabinecie

Które warto wykonać? Ile kosztują? Specjalnie dla Was – i dla siebie – zorientowałam się w cenach i podpytałam w salonach jakie są ceny poszczególnych zabiegów. Dowiedziałam się też kilku ciekawych rzeczy na ich temat.

Elektrostymulacja – znacie tego typu zabiegi ujędrniające? Szczerze przyznam,że przechodzą mi ciarki kiedy o tym pomyślę. No bo to jakieś elektrody, które się umieszcza  na ciele – więc trochę inwazyjna sprawa. Ale chodzi o to, żeby pobudzić do działania mięśnie. Dzięki temu mamy okazję modelować sylwetkę, bez ćwiczeń. Jeden taki zabieg kosztuje od 60 do 80 zł w zależności od gabinetu.

Są jeszcze zabiegi w specjalnych kapsułach – to akurat widziałam na własne oczy. Fajne działanie – chodzi tutaj o to, żeby poddać naszą skórę działaniu wody, ozonu i tlenu. To zabieg idealny przy odchudzaniu i dla wszystkich tych, którzy chcą oczyścić swój organizm z toksyn.  Za jeden trzeba będzie zapłacić coś około 100-130 zł.

Droższy jest zabieg VIP –  znów te elektrody – nie wiem jak Wy, ale ja bym się ich chyba trochę bała mimo tego, że widziałam efekty i są naprawdę zdumiewające. W każdym razie za godzinę leżenie „pod elektrodami” trzeba zapłacić jakieś 200 zł.

Zabiegi ujędrniające w domu

Zabiegi kosmetyczna znacznie przyspieszają efekty odchudzania jednak są dość kosztowne- trzeba przyznać, zwłaszcza, że większość trzeba jednak wykonywać w seriach. Inaczej przyniosą jedynie krótkotrwały efekt. Na szczęście można się ratować też w domu i ja zawsze to robię – właśnie w trakcie tej kąpieli i po niej. Stosuję naturalne peelingi i scruby – znacznie poprawiają kondycję mojej skóry. Niektóre przygotowuje sama, inne kupuje w sklepach z ekologicznymi kosmetykami. A po kąpieli, ujędrniający balsam, albo masełko do ciała. Kiedyś nie miałam na to czasu. Teraz czaruję kwadrans dziennie i kondycja mojej skóry bardzo się poprawiła. Wam też polecam 🙂

Skomentuj

