Odchudzające koktajle

Kupiłam sobie nowy sprzęt. Taki do robienia koktajli. Jestem wierna jednej marce – nie powiem jakiej, żebym nie została posądzona o reklamę, ale miałam do tej pory tylko prosty blender, który nie do końca dawał radę na przykład z lodem – a dodawanie mrożonych owoców do koktajli to mój hit. Zwłaszcza teraz, kiedy jest coraz cieplej – no.. nie biorę pod uwagę tego, co w tej chwili dzieje się za oknem. W każdym razie  – mam teraz sprzęt, który podoła wszystkim zadaniom. A jako, że koktajle kocham, a one pomagają w odchudzaniu, to podzielę się z Wami moimi ulubionymi przepisami.

Odchudzające koktajle – naturalne oczyszczenie

Na początek 3, bardzo proste odchudzające koktajle, które pomogą Wam oczyścić swój organizm. Nie macie pojęcia ile syfu się w tym naszym organizmie znajduje.

Połączenie jabłka i marchewki zna każdy. Kojarzy mi się ten smak z dzieciństwem i z tym, co mama nam tarła na tarce. Ale teraz piję w formie koktajlu, dorzucając jeszcze trochę świeżego imbiru. Uwaga- trzeba dolać wody, bo inaczej wyjdzie nam mus. Można zamiast wody dać kostki lodu, wyjdzie nam koktajl mocno orzeźwiający.

Świetnie w koktajlach oczyszczających sprawdza się też cytryna. Do tego garść liści jarmużu i mleko kokosowe. Przepyszne połączenie – nawet się nie spodziewałam, że to takie dobre i w sumie obawiałam się spróbować. A cytrynka jest też super z arbuzem – tutaj nawet wody nie trzeba dolewać bo przecież sam arbuz to w większości woda.

Odchudzające koktajle warzywne

Znacie koktajl z rzodkiewek? O mamo, jakie to jest pyszne. Uwielbiam, bo kocham chłodniki wszelkiego rodzaju a ten koktajl jest takim trochę chłodnikiem. Potrzebujemy rzodkiewki, koperek, szczypiorek i zsiadłe mleko, chociaż ja dolewam jogurt naturalny albo maślankę czasami  i jest równie smaczne. Można do prawić dolą, ale uważam, że nie ma takiej potrzeby. Tylko, że ja już jakiś czas temu prawie odstawiłam sól.

Uwielbiam jeszcze koktajl pomidorowy. Co nam do niego potrzeba? Oczywiście pomidory – jakie lubicie. Ja najbardziej lubię malinowe – są słodkie. Do tego seler naciowy – w opcji koktajlowej smakuje mi najbardziej, i bazylia. Wszystko razem miksujemy i mmm.. najlepszy koktajl pomidorowy pod słońcem. Mogłabym pić i ze dwa razy dziennie.

A jak bardzo lubicie seler naciowy – ja raczej średnio – to on może być i głównym składnikiem waszego koktajlu. Dodajcie do niego ogórek i marchewkę, a do tego jeszcze ulubione kiełki i trochę imbiru. Polecam dolać wody, bo znów nam wyjdzie mus. Super oczyszczający, a zarazem odchudzający koktajl. Polecam.

Też macie jakieś swoje ulubione mieszanki koktajlowe?

Skomentuj

