Jak schudnąć?

Ale głupie pytanie – powiecie. Na pierwszy rzut oka, tak. Ale nawet nie macie pojęcia jak wiele osób nie wie jak zabrać się do odchudzania. Ostatnio czuję się jak jakiś ekspert, bo trizer przyniósł mi widoczne efekty i ludzie pytają jakim cudem, w tak krótkim czasie tak mocno się zmieniłam. Mam jeszcze trochę do schudnięcia, mimo to sama zauważam zmiany a jak przymierzam stare ubrania to z dumą stwierdzam, że spadają mi z tyłka. Sylwetka nabrała fajnych, kobiecych kształtów i mimo tego że dalej mam nadwagę (ale nie jestem już otyła) to świetnie się czuję w swoim ciele. Ale ja poczyniłam ogromne zmiany, zmieniłam wszystko w swoim stylu życia i tak naprawdę to właśnie to jest kluczem do sukcesu.

 

Jak schudnąć? Zmień swoje życie.

Na początek radzę Wam uświadomić sobie, że wszystko zaczyna się w naszych głowach. Jak sobie powiedzie- nie schudnę, i już, to nic z tego nie będzie. Wy musicie zacząć dietę z nastawieniem na sukces. Inaczej być nie może. Dzięki temu nie pozwolicie sobie na gorsze chwile a nawet jeśli, to szybko wstaniecie po każdym upadku – o to przecież chodzi.

Konieczne będą zmiany. I to takie naprawdę poważne. Co musicie zrobić najpierw? Przejrzeć Wasze zapasy. Lodówka, spiżarnia, szafy – wszystko. To, co nie jest zdrowe, jest kaloryczne, słodkie, gazowane – i mogłabym tak wymieniać bez końca – wyrzućcie, albo oddajcie komuś, kto nie zwraca uwagi na to, co je. Nie zostawiajcie na czarną godzinę. Bo tą czarną stanie się ta, która wydarzy się w jakimś Waszym gorszym dniu. Lepiej nie mieć w domu niczego, co pomoże Wam przejść na złą drogę.

A jak już wszystko wyrzucicie, to zastanówcie się jaką dietę wybrać

Zdrowe odżywianie to podstawa

Ale dieta musi być dobrze zbilansowana. Jeżeli nie macie doświadczenia w układaniu diet, lepiej skorzystać z pomocy dietetyka. On wie doskonale co ze sobą połączyć by schudnąć i czego razem nie łączyć bo efekt może być odwrotny. Moja dieta jest idealna. Wiadomo, że sama też sobie podmieniam niektóre posiłki ale najadam się i jest w niej tylko to, co naprawdę lubię. Wystarczy krótki wywiad z dietetykiem, by był w stanie dopasować i Wam odpowiednią dietę.

Podobno żeby schudnąć, wystarczy po prostu zacząć zdrowo jeść, bez liczenia kalorii. To prawda, ale żeby ten proces przyspieszyć, warto też pokusić się o jakąś dodatkową aktywność fizyczną. Wystarczą spacery . No i suplement – sporo osób boi się takich rozwiązań. A wystarczy tylko dokładnie przejrzeć skład. Mój spalacz jest idealny  – zero złych składników. Sama natura. I wiem, że bez niego nie osiągnęłabym takich efektów w tak krótkim czasie.

Skomentuj

